„Myslím si, že marketéři jsou pravděpodobně ve smíšené pozici dnes vs. před třemi lety, záleží na jejich sektoru,“ uvedl Rand Fishkin, zakladatel SparkToro a autor nejnovější studie ohledně Google dat kliknutí, nedávno poskytl rozhovor pro webové stránky Search Engine Land.
 
Data, poskytnutá firmou marketingové analýzy JumpShot, ukázala, že vyhledávání, které neskončí kliknutím, postupně narůstají a děje se tak během posledních tří let. V prvním kvartálu roku 2019, skoro čtyřicet devět procent (48,96) všech vyhledávání na americkém Google, zachycených firmou JumpShot, skončilo bez kliknutí, tedy navýšení o dvanáct procent oproti prvnímu kvartálu roku 2016.
 
Tato data také ukázala to, že v prvním kvartálu 2019 čtyřicet jedna a půl procenta (41,45) všech Google vyhledávání vyústila v organická kliknutí na ne-Googlovské stránky a skoro šest procent (5,9) vyhledávání skončilo tak, že uživatel zamířil na nějakou jinou, Google vlastněnou, webovou stránku. Když se podíváte pouze na vyhledávání, která skončila kliknutím, dvanáct procent šlo na stránky ovládané Googlem.
 
„Pokud se právě nyní nacházíte ve vodách, do kterých se rozhodl vstoupit Google, jako cestování, hotely, lety, texty písní apod., tento vyhledávací gigant skoro určitě bude pojídat váš trh a vytrhne vám z náručí plno příležitostí,“ uvedl Fishkin, který bude také prezentovat na SMX East v New Yorku tento podzim.

Categories: Nezařazené