Měl jsem tu čest sednout si s jednou z nejrespektovanějších a nejoblíbenějších SEO v celém průmyslu, Mary Bowling. Mary je spoluzakladatelka společnosti Ignitor Digital a tráví většinu svého času vyučováním a učením ostatních místních SEO praktiků o tomto tématu, také se pohybovala v tomto prostoru místního SEO dlouho předtím, než bylo známým jako místní SEO.
 
Diskutovali jsme o změnách v místním SEO, které se udály během těch všech let a také jsme diskutovali o důležitosti místního vědomostního panelu. Diskutovali jsme také o tom, jak spousta malých firem vůbec nevyužívá potenciál Google My Business, protože nyní je velice důležité shromažďovat TOP vašich dat na této platformě, hlavně co se týče místních hodnocení na Google Vyhledávání.
 
Na naší nastávající SMX East konferenci jsme také přidali celou várku témat místního SEO. Místní SEO je tak důležité pro tolik různých typů a druhů firem, ale přesto je přehlíženo spoustou podnikatelů.

Categories: Nezařazené